Hebben jullie mijn retourpakket ontvangen?

Returnering og Garanti

  • Hvis du ønsker gøre en garanti gældende eller returnere dine produkter, skal du altid rapportere dit returnering via e-mail: support@telecomsupplier.com, og oplyse dit bestillingsnummer og navn.
  • Du skal indberette din ønskede retur-eller garantiforsendelse til TelecomSupplier inden for 5 arbejdsdage efter modtagelse eller defekt. Inkluder pakkeliste eller faktura, og vælg eller markér, hvilke produkter du vil returnere.
  • Kunden skal (i tilfælde af eventuel garanti eller returnering) returnere de relevante varer til TelecomSupplier i originalemballage og i perfekt stand. Inklusive den leverede pakkeliste eller en kopi af faktura.
  • Du kan sende din returpakke til afsenderadressen, som er TelecomSupplier BV Bijsterhuizen 1158, 6546 AS Nijmegen, Holland.
  • Når vi modtager din garantireturpakke, erstatter TelecomSupplier den defekte vare med et ikke-defekt produkt og returnerer det til dig inden for 5 arbejdsdage. Vi vil altid holde dig opdateret via e-mail.

Tilbagebetaling

  • Når hele din forsendelse er modtaget hos TelecomSupplier, refunderer vi hele fakturabeløbet inden for 5 hverdage. Vi orienterer dig per e-mail om tilbagebetalingsprocessen.
  • Hvis du delvis returnerer en forsendelse, refunderer TelecomSupplier en del af fakturabeløbet inden for 5 hverdage. Dette baseres på den medfølgende pakkeliste eller faktura.
  • TelecomSupplier refunderer det beløb, der skal tilbagebetales for bankbetalinger til bankkontoen eller IBAN-nummeret, hvor den oprindelige betaling kom fra.
  • Kreditkort- eller PayPal-betalinger krediteres til den tilsvarende konto. Dette vil fremgå af din næste månedlige kreditkortsopgørelse. Med PayPal kan du selv e, når beløbet er krediteret.
  • IHvis du har bestilt efter faktura, fratrækker vi refusionsbeløbet på den eksisterende faktura og sender en opdateret faktura. Hvis du allerede har betalt fakturaen, vil det udestående beløb blive refunderet per bank.
  • .