Hvad er dine leveringstider og forsendelsesomkostninger?
Standard DHL Parcel leveringstider er mellem 2-3 arbejdsdage for Europa. Gratis fragt på hele ordre inden for EU.
DHL Express leveringstider er inden for 24 timer på arbejdsdage. Et ekstra gebyr vil blive tilføjet under bestillingsprocessen afhængigt af din placering og pakke størrelse.
Kan jeg spore min ordre?
TelecomSupplier afsender alle ordrer med DHL Parcel eller DHL Express. Efter betaling sender vi ordren og giver dig et link til sporing med detaljeret Track & Trace oplysninger og en forventet leveringsdato.
Er min ordreforsendelse forsikret?
TelecomSupplier afsender alle ordrer med DHL Parcel eller DHL Express, afhængigt af hvad du foretrækker. Begge versioner omfatter standardpakkeforsikring hos DHL, som dækker op til 500 € købsværdi i tilfælde af skade eller tab.
Udsteder i garanti på mine produkter?
TelecomSupplier giver 1 års garanti på alle produkter. Telehardwaren skal være købt hos TelecomSupplier og skal returneres eller rapporteres inden for garantiperioden på 1 år.
Et af de bestilte produkter er defekt, hvad nu?
TelecomSupplier tilbyder garanti på alle produkter, hvilket betyder, at du får en øjeblikkelig udskiftning, når et af dine bestilte produkter er defekt. Kontakt os så hurtigt som muligt med dine bestillingsoplysninger for at rapportere defekten.
Har I modtaget min returpakke?
Når TelecomSupplier modtager din returpakke, sender vi dig en bekræftelse per e-mail så hurtigt som muligt. Hvor lang tid det tager, afhænger af din placering, forsendelsestiden og -datoen. Sørg for at medtage dine bestillingsoplysninger eller en fakturakopi.
Kan jeg returnere min ordre uden at give nogen grund?
Ja, det er muligt indenfor 14 dage. Du skal registrere din returpakke med vores kundeservice via e-mail. Produkterne skal være i absolut ny ubrugt tilstand, herunder den originale, ubeskadigede boks og uden nogen programmering eller firmwareændringer.
Hvornår får jeg min refusion?
Når TelecomSupplier modtog din returpakke, vil det udestående beløb blive overført til dig inden for 5 hverdage. Beløbet vil blive refunderet på samme måde som ordren oprindeligt blev betalt med.
Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
TelecomSuppliers betalingssystems understøtter mange verdensomspændende betalingsmåder, herunder: IDEAL, bankoverførsel, American Express, Klarna, EPS Uberweisung, Maestro, DirectDebit, SOFORT, Bancontract, DotPay, Mastercard, VISA, Carte Blue, CartaSi, Postepay, Dankort, GiroPay, PayPal og mange flere.
Kan jeg bestille efter faktura og betale efterfølgende?
Det er muligt at bestille efter faktura og derefter betale via bankoverførsel hos TelecomSupplier. Vi vil dog foretage en kreditvurdering af nye kunder. Det er også muligt at sende os en indkøbsordre i din egen virksomheds format.